Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
SEO optimalizace a E-marketing internetových stránek
Peťovský, Vojtěch ; Svoboda,, Radomír (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na dva problémy. První část se zabývá webovou prezentací a návrhem její SEO optimalizace. Druhá část se zaměřuje na její nadstavbu: marketing na internetu neboli: e-marketing. Výstupem práce má být poznatek, jak velký účinek má návrh SEO optimalizace a e-marketingu pro zvýšení počtu návštěvníků webových stránek a tím i zvýšení obratu firmy. Tyto 2 návrhy jsou nakonec zhodnoceny z ekonomického hlediska.
Kyberšikana dětí do 18 let
KOSOBUDOVÁ, Lenka
Bakalářská práce se zaobírá problematikou kyberšikany dětí do 18 let z pohledu agresora. Cílem teoretické části je identifikovat a popsat aspekty, které vedou agresora k páchání kyberšikany, jaké používá techniky a jak s ním bude pracovat OSPOD, který se touto problematikou zaobírá. Výzkumná část je utvořena kvalitativním výzkumem, který je tvořen prostřednictvím řízených rozhovorů s pracovnicemi OSPODU. Pokusím se tento výzkum objasnit. Výzkum se zabývá všeobecně agresorem kyberšikany a řešením této sociální skupiny z pohledu OSPODU.
SEO optimalizace a E-marketing internetových stránek
Peťovský, Vojtěch ; Svoboda,, Radomír (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na dva problémy. První část se zabývá webovou prezentací a návrhem její SEO optimalizace. Druhá část se zaměřuje na její nadstavbu: marketing na internetu neboli: e-marketing. Výstupem práce má být poznatek, jak velký účinek má návrh SEO optimalizace a e-marketingu pro zvýšení počtu návštěvníků webových stránek a tím i zvýšení obratu firmy. Tyto 2 návrhy jsou nakonec zhodnoceny z ekonomického hlediska.
Marketingová komunikace elektronického obchodu
Sysalová, Hana ; Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace elektronického obchodu. První část je zaměřena na teoretické poznatky z této oblasti. Obsahem další části práce je podrobná analýza marketingového komunikačního mixu a nejvíce pouţívaných nástrojů internetové reklamy. Součástí poslední části jsou návrhy na zlepšení marketingové komunikace obchodu, a to zejména optimalizací jiţ pouţívaných internetových reklamních kampaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.